Vážený zákazníku!

Kvůli tomu, že pracujeme pouze od pondělí do pátku 8-16 hod. nejsme občas schopní reagovat na Vaše dotazy obratem.
Proto jsme pro Vás připravili seznam nejčastějších otázek a věříme, že najdete tady rychlou pomoc.


Váš tým BB Půjčka

Registrace

Jak se mám zaregistrovat?

Nepřijímáme žádosti o půjčku přes sms ani telefon, potřebujete se zaregistrovat a podat žádost online na www.bbpujcka.cz
Stačí vyplnit tabulku na hlavní stránce:
- jméno a příjmení
- číslo mobilu
- adresu e-mail
a zmačknout 'Získat půjčku'

Dávejte vždy pozor na správnost vyplněných údajů, zejména adresu e-mail a číslo mobilu, kam obdržíte informace ohledně své půjčky!

V registračním formuláři chybí číslo účtu.

Z bezpečnostních důvodů náš registrační formulář neobsahuje kolonku bankovního spojení.
Pokud Vám přijde zpráva, že Vaše půjčka je schválena a připravena k vyplacení, budete požádáni o uhrazení ověřovacího poplatku z osobního účtu,
tímto potvrdíte svou identitu a my zjistíme číslo účtu, na který obratem odešleme Vaši půjčku.

Jak mám vyplnit kolonku "Zaměstnání"?

Podle toho, co děláte:
- OSVČ: zadejte IČ a adresu
- důchodci: napíšte zda je to invalidní nebo starobní důchod
Pokud jste zaměstnání ve firmě s mnoha pobočkami napíšte adresu té, ve které přesně pracujete.

Chci vyplnit Váš formulář, ale nejde mi to.

Naši stránku bohužel nejde zatím plně načíst na mobilních zařízeních a tabletech. Pro registraci použijte prosíme obyčejný počítač.
Situace může být také způsobena používáním souborů cookies. Zkuste si v nastavení svého prohlížeče smazat tyto soubory, případně i temporary internet files a restartujte celý prohlížeč. Pokud si nejste jisti, jak na to, použijte alternativní prohlížeč nebo jiný počítač.

Váš systém hlásí mi, že moje rodné číslo je již registrováno.

Znamená to, že už máte u nás registraci a nepotřebujete znova vyplňovat registrační formulář.
Na hlavní stránce klikněte na ’Zapomenuté heslo’ v pravém horním rohu a zadejte své rodné číslo.
Hned obdržíte od nás e-mail s heslem pro přihlášení.

Můžu si změnit své registrační údaje, třeba číslo účtu nebo adresu?

Ano, sami si můžete měnit adresu bydliště, zaměstnání, číslo mobilu a adresu e-mail.
Stačí zajít na svůj účet BB Půjčka a udělat požadovanou změnu v části 'Můj Profil'

Když si chcete měnit číslo účtu a máte u nás aktivní půjčku, uhraďte ji z účtu, který chcete u nás zaregistrovat.
Pokud půjčku u nás nemáte, potřebujete uhradit  ověřovací poplatek ve výši 1.- kč.
Při změne již Vašeho zaevidovaného účtu na našich stránkách zašlete ověřovací poplatek 5.- kč.

Lze smazat moji registraci?

Z technických a bezpečnostních důvodů není možné úplně smazat Váš uživatelský účet BB Půjčka,
místo toho znemožníme přístup k tomuto účtu. Každý případný pokus o přihlášení nebo vytvoření nového účtu skončí neúspěchem.

V případě, že se v budoucnu rozhodnete vrátit k našim službám, kontaktujte prosíme naši zákaznickou podporu.

Přihlášení

Jak se přihlásit do svého účtu BB Půjčka?

Stačí zadat adresu e-mail se kterou jste se u nás registrovali a heslo.

Co mám dělat, když nevím heslo k účtu?

Klikněte na „Zapomenuté heslo?“ v pravém horním rohu hlavní stránky a zadejte svou adresu e-mail.
Heslo bude Vám hned odesláno na tuto adresu.

Píše mi, že můj účet byl dočasně blokován. Proč?

Pokud jste v minulosti nežádali sami o zablokování účtu,
bylo to uděláno automaticky naším systémem a to z bezpečnostních důvodů.

Žádost o půjčku

Podmínky poskytnutí půjčky

- Osobní bankovní účet VÝHRADNĚ NA VAŠE JMÉNO, dispoziční právo k účtu nestačí
- Občanství ČR
- Věk minimálně 21 (dvacet jedna) let,maximálně 63 let
- Nesmíte mít neuhrazené dluhy u jiných finančních společností
- Stálý a prokazatelný příjem
- Naše půjčky neposkytujeme osobám v insolvenčním řízení

Jakým způsobem ověřujete moje zaměstnání?

Vážíme si soukromí našich zákazníků, proto když při zpracovávání žádostí kontaktujeme zaměstnavatele,
nikdy se nepředstavujeme jako nebankovní společnost poskytující půjčky.
Pokud je pro Vás pohodlnější, můžete nám zaslat poslední dvě výplatní pásky nebo potvrzení z účtu, na který Vám chodí výplata.

Jak si můžu půjčit?

Potřebujete:
- Zaregistrovat se u nás (Noví Zákazníci)
- Přihlásit se (Stávající Zákazníci)
- Zvolit si z naší nabídky vyhovující půjčku

POZOR! Podání žádosti neznamená, že Vám automaticky poskytneme půjčku.
Každá žádost prochází kontrolou platební schopnosti a všech zaregistrovaných údajů.

Kolik si můžu půjčit?

Poskytujeme půjčky od 1000.-Kč do 45.000.- Kč.
Novým zákazníkům půjčujeme od 1.000 do 5.000 Kč.

Kdy obdržím odpověd´?

Žádosti podané v pracovní době pon.- pá. 8-16 jsou zpracovávané během hodiny.
V případě zvýšeného počtu zájemců o půjčku nebo podádní žádosti mimo pracovní dobu odpověd´můžete očekávat déle.
Hned po zpracování žádosti zašleme Vám sms a e-mail s informací o její schválení nebo zamítnutí.

Co je to ověření účtu?

Ověření čísla účtu slouží k potvrzení, že půjčka bude vyplácena na osobní účet vedený na jméno zákazníka, který o tu půjčku žádal.
Účet můžete ověřit několika způsoby:

- Pomocí internetového bankovnictví:
Přihlaste se zpět na svůj účet BB Půjčka a hned pod svou žádostí uvídíte tlačítko 'Vyberte svou banku'. Klikněte je a postupujte podle návodu.
- Úhradou poplatku z osobního účtu
Po schválení půjčky obdržíte od nás e-mail s prosbou o zaslání symbolické částky ze svého účtu.

POZOR! Nezasílejte poplatek složenkou ani vkladem na náš účet neboť nejsme schopní tímto způsobem ověřit číslo Vašeho účtu.
Platbu zadejte pouze přes internetové bankovnictví nebo bankomat.

Co když moje banka není na vašem seznamu bank?

V tomto případě si vyberte kteroukoli banku ze seznamu našich účtů a zkopírujte si potřebné platební údaje do systému Vaše banky.

Zaslal jsem Vám ověřovací poplatek, kdy dostanu půjčku?

Pohyby na bankovních účtech kontrolujeme a registrujeme několikrát za den během pracovní doby po. - pá. 8-16.
Hned po odeslání platby obdržíte od nás potvrzení na mobil.
V případě, že se převod uskutečňuje mezi účty různých bank, přijetí platby a pak připsání částky půjčky na Váš účet může trvat až několik dní.

Můj zbývající limit půjčky je 500 Kč. Proč si nemůžu tu částku vybrat?

Z technických důvodů poskytujeme půjčky pouze po celých tisících, zbývající částka bude uschována do budoucna.
Bohužel nemůžeme Vám tento limit navýšit.

Splacení půjčky

Do kdy musím splatit půjčku?

Doporučujeme uhradit splátku nejpozději v den její splatnosti, jinak začne Vám běžet penále z prodlení.
Pokud peníze zasíláte složenkou nebo v mezi účty různých bank přijetí platby a pak připsání částky půjčky na Váš účet může trvat až několik dní.

Kolik mám k úhradě

Přihlaste se na svůj účet BB Půjčka a hned zjístíte, kolik dlužíte a kam zaslat platbu.
V případě, že běží Vám penále z prodlení, zkontrolujte si stav svého dluhu těsně před odesláním platby a zašlete přesnou dlužnou částku.

Jaké jsou moje platební údaje?

Kompletní platební údaje zjistíte ve svém účtu BB Půjčka
Variabilní symbole je Vaše rodné číslo, do zprávy pro příjemce zadejte kód pro platbu nebo napíšte o jaký druh platby se jedná
- zaplacení, prodloužení nebo doplatek půjčky.

Proč moje platba není ještě zaúčtována?

Mohlo se to stát z několika důvodů:
- platbu jste odeslali mimo naši pracovní dobu
- platba vůbec neodešla z Vašeho účtu
- zadali jste špatné číslo bankovního účtu
- zaslali jste nám peníze vkladem na účet, složenkou nebo převodem z cizího účtu
a nezadali jste žádný údaj, podle kterého bychom Vás mohli identifikovat

Zkontrolujte si prosíme správnost všech údajů a zda platba skutečně odešla z Vašeho účtu.
V případě nejasností zašlete nám potvrzení transakce na info@bbpujcka.cz

Mám přeplatek na účtu, co s tím?

Přeplatek vrátíme zpět na účet, ze kterého byla provedena platba.
Přeplatek nepřesahující 10 Kč se nevrací.

Předčasné splacení půjčky

V případě předčasného splacení celé půjčky klient je povinen uhradit věřiteli poplatek za půjčku v plné výši, žádný další poplatek nebude Vám účtován.

Uhradil jsem celou půjčku. Kdy a kolik si můžu znova půjčit?

Hned po splácení celé půjčky obdržíte e-mail s aktuálním limitem půjčky, v rámci kterého můžete zažádat o půjčku ihned.
V případě problémů s úhradou poslední půjčky limit může být automaticky snížen, další žádost můze být dokonce i zamítnutá.

Prodlení

Dnes mám termín úhrady půjčky, ale vyplatu dostanu až příští týden. Co mám dělát?

Máte v podstatě dvě možnosti:
- zadejte prodloužení termínu úhrady
- uhrad´te půjčku opožděně včetně penále z prodlení

Nemusíte nás o tom informovat, stačí zaslat platbu.

Momentálně nemám na zaplacení, co ted´?

Máte celkem 30 dnů na vyřešení dluhu, pak Vás bude kontaktovat inkasní společnost. Můžete zadat prodloužení termínu úhrady splátky, uhradit celý dluh opožděně včetně sankčních úroků nebo požádat o splátkový kalendář.

Prodloužení termínu úhrady

Mám zájem o prodloužení, jak na to?

Uhraďte příslušný poplatek za prodloužení.
Nabízíme prodloužeí o 5, 15 nebo 30 dní, výši poplatku za prodloužení a údaje pro platbu zjistíte ve svém účtu BB Půjčka.

Zaslal jsem poplatek za prodloužení a přesto jsem stále v prodlení

Pravděpodobně už jste byli v prodlení, když jste nám zaslali poplatek.
V případě prodlení nový termín úhrady bude zkrácen o počet dní, o které jste se zpozdili se zaplacením dlužné částky.
Místo toho promineme Vám úroky (nebo část úroků) z prodlení hned po zaúčtování poplatku za prodloužení.

Splátkový kalendář

Jak požádat o splátkový kalendář?

<
Napíšte nám e-mail na zakaznicke.centrum@bbpujcka.cz, že chcete po nás návrh splátek a do zprávy zadejte své jméno a příjmení.
Splátkový kalendář řešíme pouze e-mailem.

Jak to funguje?

Zašleme Vám návrh smlouvy a dvě varianty splátek.
Budete mít kolem dvou dnů na zaslaní odpovědi, kterou variantu splátek Vám sestavit a kdy zašlete první splátku.

Stojí to něco?

Ano, sestavení splátkového kalendáře je zpoplatněno částkou, jež se odvíjí od toho, kolik jste si půjčili.
Roční úroková sazba (RÚS) kalendáře je stanovená na 24%
Výše poplatku je zahrnuta ve splátkách, nemusíte proto nic hradit předem.

Do kdy musím uhradit první splátku?

Splátku je nutné uhradit do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jsme Vám zaslali návrh.

Žádná varianta splátek mi nevyhovuje. Co s tím?

Zadejte prodloužení termínu úhrady půjčky nebo uhrad´te celý dluh.

Nabízíte odložení splátky, když mám u vás splátkový kalendář?

Bohužel, tato možnost není v současné době dostupná.
Splátkový kalendář je vstřícným krokem naší společnosti vůči Vám a tímto jste už odložili úhradu dluhu
a také oddálili hrozící předání pohledávky k vymáhání inkasní společnosti.

Ostatní věci

Spolupráce

Veškeré nabídky spolupráce zasílejte prosíme na info@bbpujcka.cz
V případě zájmu budeme Vás kontaktovat.

Nenašel jsem řešení problému. Jak Vás kontaktovat?

Naše kontaktní údaje:
Telefon: +420 222 764 805,+420 222 900
E-mail: info@bbpujcka.cz, zakaznicke .centrum@bbpujcka.cz

Upozorňujeme, že máme otevřeno pouze od pondělí do pátku 8-16 hod.